2011年10月6日星期四

和谐的太阳


清晨的秋阳将 光

毫无顾忌地射过窗

半铺在开满粉红色花的床单上

粉红色的床顿时半暗半阳

阳温热 暗冰凉

我懒懒地翻个身

想将自己铺在阳光上

调皮的光却罩住了我

柔暖地穿透我的肌肤

就这样我的心 被 点亮

变热的血液在血管里欢快地流淌

经过指尖退去往日的冰霜

好惬意 好舒畅

我满床转圈地打滚

知道吗 我的太阳我的光

调皮的我在和你捉迷藏

可是你却没有追过来

床的这一边还是不亮

火焰与海水的感觉 无常

为什么 只是给我一半光

一半热 一半凉

秋阳下的我将思绪

静静地飞过窗

定格在岁月的长河上

满满的幸福会让你不知道

何是福 何是祥~



Photobucket



See Bihzhu, Asmidar, Lab The Rat, Prema Yin at this concert! 
Malaysian YouTubers Concert
Remember these songs? Now hear it Live!
Heard that Castrol Auto Service is giving away free iPad2 if you service your car at any of their service centres! #Service&Win 
Help me in my quest to be the strongest & let’s unlock some exciting prize together! #CastrolEDGE 
iPad 2, LV bag or MAC cosmetics? Take your pick ladies!
What was that? Check out 0:15 sec

没有评论:

发表评论

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...